Ang. Jaquelins Oaktivitet.

Ja, det blir lite seriöst snack idag också ;_;
.
Många har ju anmärkt det med Jaqs oaktivitet på bloggen, och det verkar som hon faktiskt slutat på StarStable helt. Därför funderar jag på att byta domän och fortsätta blogga någon annan stans.
.
Det finns ingen mening med att blogga med någon som aldrig lägger in ett inlägg och som aldrig ens loggar in på StarStable?
.
Jag tycker såklart det är sorgligt att byta bloggadress och fortsätta någon annan stans, men man märker knappt av Jaq mer på denna bloggen. Det är synd, jag saknar henne.
.
Söker därför bloggpartner om Jaquelin ej kommer tillbaka om några få dagar!
Mejla Wilma Snowfield på StarStable!


Kommentarer
Postat av: Jaq....

Förlåt wilms..D: Har tröttnat på ss..Men har ej slutat helt!:/ Har bara ett uppehåll 2-4 veckor...

2012-05-08 @ 11:41:36
Postat av: Wilma

du menar månader?

2012-06-12 @ 06:56:06
Postat av: Dasiy Goldcamp

Jag skulle kunna bli din blogg partner, bara ett problem att jag kan inte ta bilder i spelet med pappa ska ladda ner fraps och det andra är att jag inte kan logga in för norton ''norton ativirus'' blockar men det ska han också fixa :) du vi kan maila varandra och höras,bli vänner rida runt tillsammans och sen får du välja om du vill ha mig :D (du kan maila mig på [email protected]) älskar din blogg och läser varje dag 8D ses hoppas jag <333

2012-07-03 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0